Online Third Space symposium 27 mei

Foto: Shutterstock

Op 27 mei 2021, van 9.30 tot 14.30 uur organiseren bibliotheek Lek en IJssel, bibliotheek Hoogeveen, FlevoMeer Bibliotheken, bibliotheek Kennemerwaard, dbieb, DOK Delft, De Nieuwe Kolk (DNK) en the Alignment House het online Third Space symposium. Dit project is mogelijk gemaakt door Stichting PICA. Meer informatie is HIER te vinden.

De afgelopen maanden zijn zeven openbare bibliotheken in ons land bezig geweest inzichten te verzamelen over hoe de openbare bibliotheek een communitybased hybride social learning platform kan worden. Een plek die mensen, kennis en organisaties met elkaar verbindt rond thema’s die spelen in de samenleving. Tijdens het symposium delen wij graag met het bibliotheeknetwerk, de partners van de bibliotheek, experts betrokken bij The Third Space en alle overige geïnteresseerden tot welke inzichten we zijn gekomen en geven graag een doorkijkje hoe een Third Space eruit zou kunnen zien.

In een expertpanel zullen deskundigen vanuit verschillende invalshoeken hun visie met je delen. Daarnaast maken we graag van de gelegenheid gebruik om tijdens het symposium de denkkracht en ervaring van de deelnemers te benutten door samen een stap verder te komen in dit gedachtengoed.

Hieronder vind je -als download- het programma inclusief achtergrond informatie over de Third Space. Deelname is kosteloos. Meld je aan door een mailtje te sturen naar: r.dehaan@alignmenthouse.nl