STER biedt gratis zendtijd voor spotjes bibliotheken

De Vereniging Openbare Bibliotheken (VOB) heeft gebruik kunnen maken van een aanbod van de STER aan brancheorganisaties om tijdens de coronacrisis gratis reclamespotjes uit te zenden. De VOB wil inzetten op spotjes voor de ThuisBieb-app. De actie van de STER loopt in ieder geval tot 1 mei.

De VOB meldt in een bericht op haar website met de spotjes in te zetten op publiciteit voor de ThuisBieb-app voor de Appstore en GooglePlay. De animatie die de Koninklijke Bibliotheek voor de lancering van deze app heeft gemaakt, is aangepast voor radio en televisie. Deze commercial is te bekijken op het YouTube-kanaal van de VOB. In het ‘Ster Uitzendschema ThuisBIeb’ (pdf) en het ‘STER Radio Uitzendschema ThuisBieb‘ (pdf) is te zien wanneer de commercial wordt uitgezonden.